آیا ایران به پایگاه‌های اسرائیل حمله کرده؟
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان

*** هدف از این اظهارات چه بود؟

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پاسخ به این گفته‌های مقامات نظامی صهیونیست به خبرنگار  اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همه کشورهای دنیا از توانمندی‌های خود برای مقابله با تهدیدات سایبری استفاده می‌کنند.کشور ما هم بر اساس آن چه که در سند جامع پدافند سایبری به تصویب رسیده از ظرفیت‌های خود اعم از سازمان پدافند غیرعامل و نیروهای مسلح به منظور مقابله با تهدیدات ارتش‌های سایبری دنیا بهره می‌گیرد. اما آن چه که به عنوان حمله به پایگاه‌های اسرائیل ادعا شده صرفاً یک پروپاگاندای رسانه‌ای است.

آیا ایران به پایگاه‌های اسرائیل حمله کرده؟

بر اساس آن چه که سردار جلالی عنوان داشت جمهوری اسلامی ایران در دکترین دفاعی خود جایی را برای حمله سایبری قرار نداده و ارتباطات بین الملل به ابزار سایبر به عنوان یک وسیله تهاجمی به دیگران نگاه نمی‌کند.

حال این سوال پیش می‌آید پس هدف از این اظهارات از سوی مقامات نظامی تل آویو چه بود؟

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشورهدف از این اظهارات را این طور عنوان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا با گفتن چنین حرف‌هایی قصد دارند خود را در فضای سایبر مظلوم نشان داده و همچنین این را بهانه‌ای برای اقدامات تجاوزگرانه خود در فضای سایبر علیه دیگر کشورهای دنیا قرار دهند.

آن چه که از گفته این مقام ارشد این مقام نظامی کشورمان برمی‌آید، آن است که هدف اسرائیل و آمریکا مظلوم‌نمایی سایبری و دستاویز قرار دادن این جریان رسانه‌ای به منظور تجاوزگری به منافع حیاتی دیگران از طریق دنیای مجازی است.

آیا ایران به پایگاه‌های اسرائیل حمله کرده؟

به طور کلی آن چه که از صحبت‌های این مقام ارشد نظامی کشورمان برمی‌آید جمهوری اسلامی ایران از قدرت سایبری خود به عنوان یک ابزار تهاجمی استفاده نمی‌کند، بنا بر آن چه که عنوان شد می‌توان سیاست‌های جمهوری اسلامی را در حوزه فضای سایبر به 3 بخش عمده تقسیم کرد:

1- بهره‌گیری کامل از ظرفیت فضای سایبر و به خصوص اینترنت در جهت افزایش ارتباطات با جهان خارج و نشر و گسترش مبانی اعتقادی جمهوری اسلامی ایران


2- بالا بردن قابلیت‌های پدافند سایبری بر اساس چارچوب‌های مشخص شده از سوی مقام معظم فرماندهی کل قوا


3- افزایش آمادگی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های علمی، دانشگاهی و نظامی در جهت مقابله سریع و به موقع با هر گونه حمله از سوی ارتش‌های سایبری دنیا

آیا ایران به پایگاه‌های اسرائیل حمله کرده؟

این در حالی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در هک پایگاه‌های اینترنتی کشورهای دیگر دنیا از جمله کشورمان ید طولایی دارند که نمونه بارز آن چندین حمله متعدد از طریق فضای سایبر به تأسیسات هسته‌ای شورمان است و در یکی ازهمین حملات بود که کشور آمریکا به طور رسمی و علنی و با اعلام اسم رمز ازسوی اوباما سایت نطنز را مورد حمله سایبری ویروس استاکس‌نت قرار داد 

لذا برایند کلی ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این موجودیت نامشروع، با سوءاستفاده از ضربات مهلک کاری نیروهای مقاومت اسلامی لبنان به دنبال بهانه‌تراشی و زمینه‌سازی برای اقدامات مخرب خود در فضای سایبر علیه کشورمان است.

 باید دقت داشت که ضمن حفظ آمادگی و بالا بردن توان دفاعی کشورمان در حوزه سایبری باید یک آمادگی رسانه‌ای هم در کشورمان به نحوی بهتر و بیشتر از گذشته برای مقابله با فضاسازی‌های رسانه‌ای دنیای استکبار ایجاد شود.

گزارش از میثم پوراعظم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 145
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 978
بازدید کل : 159219
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1